Proxit Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Jeg har nå fått meg en BMW 325 91 mod (endelig), men jeg lurte på en ting. Hvordan får jeg av lyset der med km standen? Merket det natt til i går at de står på hele tiden. De har nok stått på hele veien, for jeg har ikke brukt bilen på en god stund, og batteriet var tappa Har vært ute å kjørt bilen en stund nå etter eg fikk strøm, og målt batteriet. Det var 12.4 så tviler på at batteriet er deffekt.
axor Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 er nok noe annet som stjeler strøm, disse tingene trekker jo ikke så veldig mye strøm akkuratt..
Upperhouse Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 ...er batteriet ditt under 12.7V er det på tide å bytte det. Så jeg tror det er batteriet ditt som har tatt kvelden. Vet du hvor gammelt det er? Med tanke på at det går mot kaldere kvelder, så ville jeg nok tenk litt på nytt batteri Ikke kjekt og stå på morningen å ikke få start på bilen!
Proxit Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 er nok noe annet som stjeler strøm, disse tingene trekker jo ikke så veldig mye strøm akkuratt.. Men er det slik at disse lysene står på døgnet rundt, eller er det en måte å ta de av? Må vel sjekke igjennom bilen også da. Sjekke om det er noe annet. Glemte å nevne at pluss polen ikke var festet noe særlig.... Så det kan være en årsak også.
Proxit Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 ...er batteriet ditt under 12.7V er det på tide å bytte det. Så jeg tror det er batteriet ditt som har tatt kvelden. Vet du hvor gammelt det er? Med tanke på at det går mot kaldere kvelder, så ville jeg nok tenk litt på nytt batteri Ikke kjekt og stå på morningen å ikke få start på bilen! Det ska være to år gammelt. Var innom bilextra og de målte det også. Han sa at dette batteriet hadde en normal verdi, som jeg også mente. Men det er ett biltema batteri. Hadde tenkt å skifte det ut til Bosch, ganske snart.
Torminator Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 er nok noe annet som stjeler strøm, disse tingene trekker jo ikke så veldig mye strøm akkuratt.. Men er det slik at disse lysene står på døgnet rundt, eller er det en måte å ta de av? Må vel sjekke igjennom bilen også da. Sjekke om det er noe annet. Glemte å nevne at pluss polen ikke var festet noe særlig.... Så det kan være en årsak også. Skal ikke lyse hele tiden nei, men hvis du trykker inn nullstille-bryteren for km-telleren så skal de lyse en kort stund også når tenningen er av... Kan det være denne bryteren som har hengt seg opp eller noe?
Proxit Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 Jeg har trykket flere ganger på nulltelleren men ingenting skjer. Altså km stand nullstilles men lyset forblir på.. Hm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå