R Andersen Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 for sale? Det står jo det i profilen hans...
325ti Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 for sale? Det står jo det i profilen hans... ja. va vell et hint om litt mere info;Å dårli formulert kansje. men jeg tar den:)
Z1 Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Ingen som vil ha denne ????? Om du finner noen billigere så kjøp den.
mAZE Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Er det noen annonnse til denne ute? Og hvilken pris kunne du tenkt deg egentlig? Og som han over, rust? noe å pirke på? Og ja, interiør bilder.
jelpoole Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Bud/160....Baklys kan skiftes til den smaken man har i dag....... Der er hva han vil ha!
Z1 Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Står nå i vinter dvale på landet . Legger ut mere bilder innfo til våren Har satt en pris på 160.
oddis Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Så ut som et skikkelig pent eksemplar. Vet også av en kar fra Koppang som har/hadde(?) en temmelig strøken E30 M3, type rød...en kjenning av deg? Han var fast på treffene iallefall... mener den bilen sto til salgs for 200..
E30Frelst Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Så ut som et skikkelig pent eksemplar. Vet også av en kar fra Koppang som har/hadde(?) en temmelig strøken E30 M3, type rød...en kjenning av deg? Han var fast på treffene iallefall... mener den bilen sto til salgs for 200.. Nå snakker vi om Morten Rønningen, kjenning av meg SElges til førstemann med 200k Kan si at interiøret i den er elskbart, NYDELIG! Bilen min til venstre, hans til høyre
Jørgen Lie Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 oooh, lyst på!! herlig bil med riktig "look"..
Stjernstedt Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Så ut som et skikkelig pent eksemplar. Vet også av en kar fra Koppang som har/hadde(?) en temmelig strøken E30 M3, type rød...en kjenning av deg? Han var fast på treffene iallefall... mener den bilen sto til salgs for 200.. Nå snakker vi om Morten Rønningen, kjenning av meg SElges til førstemann med 200k Kan si at interiøret i den er elskbart, NYDELIG! Bilen min til venstre, hans til høyre Er det en annonse av denne bilen? (m3)
JulianS Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 veldig interessant! renndalen ligger rundt ved gjøvik gjør det ikke? mulighet for å komme å kikke selv om den står til vinterlagring? Mvh. Julian Stensen
EirikL Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Nydelig bil Den som hadde hatt penger og garasje den kunne stått i....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå