Margarus Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 orginal 520i manuell radiator med eksp tank på siden. H 36cm L64.5cm B 4.5 cm ett inntak oppe til høyre og uttak nede til venstre. større e34 radiator med inntak til automat olje. er uttak til eksp tank,jeg mener den er fra 540. H 48cm L 73.5 B 4 cm alle mål er ytter kant til ytter kant på festene. vertfall lengde å høyde målene 540 radiatoren er helt ny. har mistet eska til den. noen av rillene er bøyd litt liksom. har veldig lite betydning men så vet du om det vertfall vis du kjøper den. ellers aldrig hatt varmt vann i seg. radiatorene befinner seg på karmøy. har også komplett innsug til e34 520 89mod. med dyser \ fuelrail , alle spjeld. osv. samt fordelerlokk(nytt) og pluggkabel sett til m20 har også en 520 hønse hjerne m30b28 komplett topp med innmat(mangler par skrurer og ventilfjører) komplett med påmontert innsug og spjeld , gule dyser(noe til m20 trimming??) trengs en vask da det er noe støv oppi toppen. alt er montert med kam også. vet ikke hvor langt den har godt men den skal ikke være skeiv. jeg har selv skrudd den av motor. men fikk aldrig bruk for den. bud på alt her.. noe av det er gi bort priser
Margarus Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 jeg og alle delene bor på karmøy\haugesund
Margarus Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 bump nesten gi bort priser her nå. dette må bort!
conan Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Kan du sende meg bilde av denne radiatoren 520 manuell på pm? SÅ kan jeg se om den er lik min som lekker. Jeg har en 91 m50b25
Margarus Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 toppen med alt på og innsug påskrudd selges kun komplett. har ikke tid til og skru på det. vist dt ikke blir hentet kaster jeg det snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå