Gå til innhold

BMW 318is e30 prosjektbil selges. Kun seriøse henvendelser !

speedtouch
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har funnet ut at jeg skal kvitte meg med prosjektbilen for og gjøre plass til den nye bilen i garasjen, en 330ci e46.

På bunn av avataren min er det en link til prosjektet så se der om dette er noe som kan være noe for deg.

Bilen står på hjul og har bremser så det går ann og transportere den korte avstander uten bilhenger.

Det meste av rust skal være tatt, og dere ser hvordan dette er gjort i prosjekktråden. Den er originalt en 316 som er skjøtet og godkjennt ombygd til 318is en gang tidlig på 90 tallet. Er begynnt på ett nytt bakhjulsoppheng med bruk av e34 m5 diffrensial(se i prosjekktråd), men er ikke helt ferdig med dette enda og det må muligens gjøres på nytt om du er perfeksjonist. Innfestinga for dette til bilen er jeg halvferdig med, og kan sikkert sende bilder.

Ellers følger dette av deler med:

- 86-87 modell 325 motor uten gear, hjerne og med knekkt innsug.

- alle deler som trengs for og få klar det nye bakhjulsopphenget(med unntak av 2 distanseringer som må dreies)

- PPF sviktståls-stikkakslinger

- ny takluke

- e34 M5 mellomaksling ( må kappes og sveises for og brukes som mal til en proff aksling )

- Ie motorsport Camber kit framme og bak, delrin foringer m. excenter på bærearmsforing, motorfester, 22mm og 25mm Ie motorsport stab stag, samt tårnstiverstag fremme og bak.

Bilen har alle karosserideler bortsett fra fremskjermer. Alle vinduer og listverk er med. Den står i sauda, nordligste kommunen i Rogaland.

Bud : 15k???

Henvendelser skjer via PM eller ring 99167102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...