Tore Diesel Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Har noen 17" felger til overs, som jeg lurer på å slenge vinterdekk på. Noen som har noe erfaring med 17" vinterdekk til E39, og kan komme med tips til bra dekk. Er ikke ute etter "billigdekk", men noe som funker bra!
tmice Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Har Uniroyal med pigg på min å det funker som bare f! 17" det også.
Oil drop man Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Har contintal winter contact på min,i 225/45-17,veldig fornøyd. P.S Har ett sett Good-Year pigg dekk i 225/45-17 med mye mønster liggende for salg.Gode dekk dette også...gi meg ett bud hvis du er intr. Jobber forøvrig i Molde,så det er sjanse for gode fraktbetingelser
Tore Diesel Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Lurer litt på hvordan det fungerer med denne bredden på "snøslaps" og dårlige brøyta veier, men får vel bare satse på at det blir dårlig med vinter her i år også Hadde det bare blitt snøføre, så hadde det jo vært greit, men det er jo minus 10 en dag, og pluss 10 neste dag her i området
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå