kanutten Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 min 318 1993 ville ikke starte i går. trodde det var bensinpumpen som hadde tatt kvelden. tok nettop ut bensinpumpen og kolpet strøm til den,da startet den. den starter ikke når jeg vrir tenningen i pos2,men av å til slår den inn når jeg vrir den slik at startmotoren slår inn. kan det være releet som er gåent? går det ann å ta vekk releet å kortslutte noen kontakter,for å sjekke at releet er gåent?
Olelink Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 sjekk relè ja, kan være dårlig kontakt eller noe sånt er jo veldig morsomt med periodiske el-feil
kanutten Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 målte ingen spenning på sikring.målte spenning på 2 av kontaktene på releet. kan eg ta av releet og kople ledning mellom 2 kontakter,slik at bensinpumpen startet når tenning skrus på.dette blir kun midlertidig til eg får meg et nytt rele
Fliid Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=90258 Ta en titt her og ta og en titt på mitt svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå