Magnus318is Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Hei! Noen som har en frontfanger til e36 liggende? må være til coupe! Må være i grei stand, farge: Plommerød, svart eller ulakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar3.0 Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Hei. Har en original GT fanger med en mindre skade på. Du må ha en bjelke fra en hvilken som helst annen fanger + modifikasjoner. GT fangeren ble som kjent bare levert på 400 biler og har justerbar front splitter. 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 har en M3 Orginal fanger som er helt fin i lakken og 0 riper osv, men med en liten skade som kan fikses. hendte da jeg krasjet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Har en M3 fanger med litt småfiks. (Er to små sprekker..) Tusen lappen, og den er din Var vel det jeg ga selv.., men fikk ikke brukt for den, så har ikke gjort noe mer med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Her kan du kjøpe kliss ny fanger med god passform : http://www.stimport.mystore.no/ds_product_info.php?cPath=23&products_id=94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus318is Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Hei. Har en original GT fanger med en mindre skade på. Du må ha en bjelke fra en hvilken som helst annen fanger + modifikasjoner. GT fangeren ble som kjent bare levert på 400 biler og har justerbar front splitter. 5000,- Takker for tilbudet, men ser etter noe billigere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus318is Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 har en M3 Orginal fanger som er helt fin i lakken og 0 riper osv, men med en liten skade som kan fikses. hendte da jeg krasjet. Hvilken skade er d snakk om? har du bilde? Prisant.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Har orginal front. 500kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einar Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 jeg en orginal fanger som er sort 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus318is Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Trenger fortsatt fanger. Bør være i Trondheimsområdet, da jeg merker det er flere som ikke vil sende. Send PM;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adio Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hei. Jeg har en orginal frontfanger med spredere som jeg skal selge billig. Har også org. bakfanger og baklykter hvis det er av intr. Sender det i posten hvis det er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå