engen90 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 9k?320'n min sku gjensidige ha 2,3k i året for, på delkasko, på mamma, som har full bonus.. blir jo ikke så veldig stor forsjell da, fattern har jo full bonus på bilen sin, men sånn jeg skjønte det får han ikke det på nye biler han kjøper seg. Så hvis dere ikke hadde hatt bonus blir det vel rundt 7k for dere i gjensidige.
oddis Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Om vinteren selvsagt ja! Har skjedd for meg flere ganger det, så ingenting nytt. Et raskt girskift høyt på registeret så kommer ræva som en kanonkule. Men jeg liker det også jeg da hvor mange brøytekanter har du vært borti da? hehe. Uten overlegg/framprovosering - ingen Med overlegg derimot ... du ser det på bakskjermen..
engen90 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 Så litt på denne anonsen http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1988038 og tenkte jeg kunne ta en tur å se på bilen, men tlf til selger har vist vært skrudd av i noen dager nå Ìkke tilfeldigvis noen her inne som veit noe om bil/selger? Takker også for alle svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå