336mik Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Motor til 318tds ø.kj. Dette grunnet et registerhavari,så stempler og topp er ubruktbart. Litt usikker på motor kode på disse (98modell),men tipper på m41d18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Jeg har en komplett motor med skade i blokka hvis det er int ? Har bytta jeg også og kan glede deg med at du kommer til å slite med å få tak i en sånn motor Det sto et par stk i Danmark når jeg sjekka, men ingen hyggelig pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Er min far som skal ha denne motoren,men hans datakunnskaper er begrenset,så jeg må nesten høre med han hvordan blokka ser ut. Hva er skadet på blokk,og hva er prisantydningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 jeg har brukt noen måneder på å finne en sin selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå