pbk Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 I dag så jeg en ting jeg ikke har lagt merke til før da jeg startet bilen. Med en gang, når man får opp hvor langt det er til neste service, var det et symbol over km som så ut som en urskive i en brutt firkant (se bilde -elendig mobilbilde, men det eneste jeg hadde for hånden). Har det alltid vært der, eller betyr det noe spesielt? Det forsvinner med en gang displayet går over til vanlig visning/kjørecomputer. Det sto ikke i håndboken. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Hei hei, symbolet skal stå beskrevet i instruksjonsboka.. Betyr at det er på tide å skifte bremsevæska;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Takker. Skal på verksted snart uansett, så får tatt det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå