Glenno Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Denne det er snakk om? Om så må du slå inn fra siden. Tenk deg en kule du skal slå urund. Er vel kon tror jeg. Prøvde selv varme, slegge,varme og div gaffler. Brukt tilsutt gaffel med skrue samtidig som slo på siden av bolten med en god hammer. Satt grådig fast.
Dan327t Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Hadde et flaut uhell i sta så slo hofta greit hardt så har ikke fått prøvd no mer i dag. se om jeg får gjort det i morra. Forresten, noen som vet om et batteri kan bli så ødelagt at det ikke fungerer med startkabler engang?
Dan327t Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Denne det er snakk om? Om så må du slå inn fra siden. Tenk deg en kule du skal slå urund. Er vel kon tror jeg. Prøvde selv varme, slegge,varme og div gaffler. Brukt tilsutt gaffel med skrue samtidig som slo på siden av bolten med en god hammer. Satt grådig fast. Tror kanskje det er den, men sitter mye nærmere skyddet. var det på e30 eller e34?
Dan327t Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Ja, da blir det nok den samme ja. mutteren satt så jævli at bolten til kula knakk.
Glenno Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Hmm, ja noen ganger hadde det vært enklere bare kappet med vinkelsliper om enn skulle bytte de andre leddene også .
Dan327t Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Det er denne med rød ring rundt.
Holtermann Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Litt gammel tråd men, fikk du den av ? Skulle til med det samme på bilen min i dag og kan si at det sitter noe helt for j***ig 1stk brytegaffel har måtte bøte med livet så langt, har slått og hamra. Noen gode tips ?
KalMar Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 slå inn i fjerbeinet.. der bolten til kula sitter fast !!!! å da nytter det ikke med noe pingle greier..... slå det du makter å enda litt til !!!
Glenno Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Legge til denne linken her for tips også: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=95529&highlight=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå