jornnilssen Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 toppen har gått på bilen... og derfor lurte jeg på om noen veit hva slags motor som passer rett oppi. uten for mye ball. ??
SteffenM2 Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 m20b25 Feil. da må du gjøre om litt på lednignsnett blant annet..
Lex-Talionis Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 ja vet jo det.. Men den passer da rett oppi. Og det er jo ikke akkurat mye tullball å endre litt på ledningsnettet.Kan jo eventuelt kjøpe ledningsnett til b25,null problem å skifte. Trådstarter skreiv : uten for mye tullball og det syns iallefall ikke jeg at det er
jornnilssen Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 jeg skal ikke gjøre jobben selv. mekking er jeg ikke noe god på.. men har en som skal gjøre jobben. kjøpe ledningsnett ? er det ikke vanlig det følger med...?
Lex-Talionis Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Okei, det spørs liksom.. Noen selger jo rein motor og noen selger med ledningsnett etc.Men hvis du titter litt på salgstråden her så er det flere som har motor til salgs. Dem har sikkert ledningsnett også. Pass på så du får med ECU også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå