CandyCab Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Skal eu-godkjenne bilen snart nå, dermed må jeg bytte ut senke fjørene. jeg vet ikke hvilken senk det er på de men mener han jeg kjøpte bilen av sa det var 40-60. når jeg skulle ha på rieger gts front fangeren fikk jeg ikke denne på pga. bilen var for lav. dermed kjøpte jeg noen gummi klosser som skulle sitte imellom spiral fjørene. etter det har jeg bare kjørt slik... skal nå kjøpe senke fjører som passer bilen med fangeren på, men har ikke serlig lyst til å prøve og feile formange ganger. lurte derfor på om hvilken senk dere kjører med? kjører på 16" felger med 215/40 dimensjon.. høyden fra bakken og opp underfangeren er ca 8.5-9cm noe som passer meg ganske bra... En ting til det er åssen passer det med Scorpion Boxer bakpotte til rieger gts bakfangeren https://www.koed.dk/2.1.asp?katstate=nyt&page=1&kattype=e30&menulinkid=1843&undermenuid=9#boksanker_4428 eller hvilke bakpotter blir brukt til denne bakfangeren?
Dan327t Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Jeg har doble rør på min, da det er spor til det.
CandyCab Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Fra Scorpion? I så fall vet du utvendig størrelse på endestussene? Bilde?
Dan327t Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 ukjent merke, jeg vet ikke. men var ikke så værst. Har ikke bilde av den her.
CandyCab Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 noen som kan svare på senkesett spørsmålet?
CandyCab Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 egentlig ja, men har ikke for mye penger til å bruke på bilen akkurat nå. så det får bli en annen gang...
CandyCab Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 vet ikke men burde vell få noen fjører til rundt 2500kr ? trenger ikke dempere
leif harald Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Jeg har dempere og fjører 40/40 om du er intrisert, er splitternytt.
bmwhans Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 blir bilen din så lav at du ikke engang får på fangeren fordi den subber når den står vanlig så har du ikke 60 fjører i alle fall. da er det 80 eller noe... Har (i følge forrige eier av fjørene) 60 foran på min og den subber ikke. Ikke skammelig lav en gang. og hvis jeg har 40 så kan jeg ikke tenke meg at den blir så sykt lav med 60 i stedet.
CandyCab Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 okay... hmm mulig jeg tar feil da... hadde jo vært fint... har du godkjent senkesettet? i så fall, står det vel hvor mye du har senket den i vognkortet? Tusen takk for alle svar
bmwhans Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 nei den er ikke godkjent senket. fikk ikke med noe papirer på det heller. det er et eibach senkesett. Han sa det var 60/40. Men den er ikke skamlav.. Så at din ikke passer fordi den er for lav, vil si meg at det er kortere fjører enn 60...
hylle Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Dette er en cab ikkesant. , det betyr at bilen skal på veien igjen først til neste sommer. hvorfor ikke bare vente til du har penger til justerbart? Det hadde jeg iallefall gjort. så har du jo sjansen til og justere ettersom du feks skifter fanger. -hylle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå