Gå til innhold

Til dere som har Rieger GTS styling på en e30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal eu-godkjenne bilen snart nå, dermed må jeg bytte ut senke fjørene.

jeg vet ikke hvilken senk det er på de men mener han jeg kjøpte bilen av sa det var 40-60. når jeg skulle ha på rieger gts front fangeren fikk jeg ikke denne på pga. bilen var for lav. dermed kjøpte jeg noen gummi klosser som skulle sitte imellom spiral fjørene. etter det har jeg bare kjørt slik... skal nå kjøpe senke fjører som passer bilen med fangeren på, men har ikke serlig lyst til å prøve og feile formange ganger.

lurte derfor på om hvilken senk dere kjører med?

kjører på 16" felger med 215/40 dimensjon..

høyden fra bakken og opp underfangeren er ca 8.5-9cm noe som passer meg ganske bra...

En ting til det er åssen passer det med Scorpion Boxer bakpotte til rieger gts bakfangeren https://www.koed.dk/2.1.asp?katstate=nyt&page=1&kattype=e30&menulinkid=1843&undermenuid=9#boksanker_4428

eller hvilke bakpotter blir brukt til denne bakfangeren?

Skrevet

blir bilen din så lav at du ikke engang får på fangeren fordi den subber når den står vanlig så har du ikke 60 fjører i alle fall. da er det 80 eller noe... Har (i følge forrige eier av fjørene) 60 foran på min og den subber ikke. Ikke skammelig lav en gang. og hvis jeg har 40 så kan jeg ikke tenke meg at den blir så sykt lav med 60 i stedet.

Skrevet

okay... hmm mulig jeg tar feil da... hadde jo vært fint...

har du godkjent senkesettet? i så fall, står det vel hvor mye du har senket den i vognkortet?

Tusen takk for alle svar

Skrevet

nei den er ikke godkjent senket. fikk ikke med noe papirer på det heller. det er et eibach senkesett. Han sa det var 60/40. Men den er ikke skamlav.. Så at din ikke passer fordi den er for lav, vil si meg at det er kortere fjører enn 60...

Skrevet

Dette er en cab ikkesant. , det betyr at bilen skal på veien igjen først til neste sommer. hvorfor ikke bare vente til du har penger til justerbart? Det hadde jeg iallefall gjort. så har du jo sjansen til og justere ettersom du feks skifter fanger.

-hylle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...