Tsbusa Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Dette er som å banne i kjerka for meg.. Har EGENTLIG ikke lyst å selge, men er gått litt lei "prosjektet". Man blir desverre alt for fort lei av å skru bil når man jobber som bilmekaniker... Samt jeg har fått alt for stor intresse for motorsykkel.. Litt info; -Opprinnelig sen 87mod 518i. Førstegang reg 6 Jan 88 i Norge. (Norsk bil mao). -Godkjent ombygd til 528i, men har nå M535i motor. -Svart M skinn interiør, som er tilnærmet strøkent. -Kun ETT år gammelt org. M-Tech styling, alt er helt og pent. -Nylakkert for ca 1 år siden. -Desverre stjelt og gjort mindre herverk på vinteren 2008. -Bil kjøpt av meg, det meste reparert, bilen fikk nye reg skilter osv. Karosseriet er nesten helt rustfritt, rustfri under. Pris for bilen er satt til 50 000,- Ved handel, kan DU få lov til å se på bilen på løftebukk og det som er. Hva KAN medfølge; -E34 M5 Nürnberg understell, bremser osv. -3.5E motor. (Lavkomp) med 745i turbosats. Slipesett til motor osv. -Ekstra gearkasser, blant annet en med løst hus osv. -Masse annet jeg har liggende.. Pris med allt ekstra; 60 000,- Jeg hadde egentlig store planer for denne.. Men jeg er rar av meg, og angrer hvis jeg selge, men slik er det bare akuratt nå... Ligger også papirer inne for godkjenning med turbo.. Så det er en mulighet her for den som vil... Bilder av herligheten: Bilen har noen skjønnhetsfeil, og da, men ikke noe som er veldig merkeverdig å nevne. LUFTER kun dette, må IKKE selge, så skambud kan dere ete opp selv. Dem som er seriøse ringer helst; 41 55 15 63 Vi får se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Denne kunne jeg godt tenkt meg Men kan ikke se km.stand på motor/bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...