Tsbusa Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Dette er som å banne i kjerka for meg.. Har EGENTLIG ikke lyst å selge, men er gått litt lei "prosjektet". Man blir desverre alt for fort lei av å skru bil når man jobber som bilmekaniker... Samt jeg har fått alt for stor intresse for motorsykkel.. Litt info; -Opprinnelig sen 87mod 518i. Førstegang reg 6 Jan 88 i Norge. (Norsk bil mao). -Godkjent ombygd til 528i, men har nå M535i motor. -Svart M skinn interiør, som er tilnærmet strøkent. -Kun ETT år gammelt org. M-Tech styling, alt er helt og pent. -Nylakkert for ca 1 år siden. -Desverre stjelt og gjort mindre herverk på vinteren 2008. -Bil kjøpt av meg, det meste reparert, bilen fikk nye reg skilter osv. Karosseriet er nesten helt rustfritt, rustfri under. Pris for bilen er satt til 50 000,- Ved handel, kan DU få lov til å se på bilen på løftebukk og det som er. Hva KAN medfølge; -E34 M5 Nürnberg understell, bremser osv. -3.5E motor. (Lavkomp) med 745i turbosats. Slipesett til motor osv. -Ekstra gearkasser, blant annet en med løst hus osv. -Masse annet jeg har liggende.. Pris med allt ekstra; 60 000,- Jeg hadde egentlig store planer for denne.. Men jeg er rar av meg, og angrer hvis jeg selge, men slik er det bare akuratt nå... Ligger også papirer inne for godkjenning med turbo.. Så det er en mulighet her for den som vil... Bilder av herligheten: Bilen har noen skjønnhetsfeil, og da, men ikke noe som er veldig merkeverdig å nevne. LUFTER kun dette, må IKKE selge, så skambud kan dere ete opp selv. Dem som er seriøse ringer helst; 41 55 15 63 Vi får se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Denne kunne jeg godt tenkt meg Men kan ikke se km.stand på motor/bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Denne kunne jeg godt tenkt meg Men kan ikke se km.stand på motor/bil? Karosseri: 350 blank. (Er fortsatt org. instrumenter inni). Motor en plass mellom 220 - 240 000km Kjøpt av en kompis av meg, som også er her inne. Ikke rasskjørt i noen av i de gamles eie, jeg har brukt den litt, men bruker litt olje, men ikke vann. Og motor er tørr og fin. Understell ca 220 000km. Er noen foringer som er litt dårlige, men har ikke brydd meg om det, da jeg uansett egentlig skal på med M5 understellet osv. Nytt clutchsett kan vel også medfølge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Grom bil, synd jeg allerede har kjøpt meg en ny en. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Bil = SOLGT!! :( Meen men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Grom børse Og jeg skjønner hva du mener med å bygge selv når man jobber med bil hele dagen... Blir litt lei, og med små unger i tillegg, som jeg, blir det lite ork. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Grom børse Og jeg skjønner hva du mener med å bygge selv når man jobber med bil hele dagen... Blir litt lei, og med små unger i tillegg, som jeg, blir det lite ork. Så sant så sant.. Men jeg har ny hobby. mc, og det slipper jeg å skru på arbeid så mye, så har jeg noe nytt å bli "lei" av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ville bare komme noen spørsmåle ettersom jeg selv eiger en e28 (M535i) da. Skinninteriøret er de levert originalt med bilen eller har du kjøpt de i etterkant. Har du hatt probler med rust på bilen i så fall hvor henne. Og er de my styr med godkjenning av turboombygging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ville bare komme noen spørsmåle ettersom jeg selv eiger en e28 (M535i) da. Skinninteriøret er de levert originalt med bilen eller har du kjøpt de i etterkant. Har du hatt probler med rust på bilen i så fall hvor henne. Og er de my styr med godkjenning av turboombygging. Min er ombygd. Men man fikk skinn om man ville ha dette ved nybilkjøp. Rustproblemer er det som regel ved dempertårn og i innerskjermer samt jekkfester under. Ja, det er litt stress med å få godkjent ombygd til turbo idag. Masse papir arbeid, samt det koster litt om det skal gjørest etter forskriftene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricken Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Du hadde vell solgt... solgt delene også,, vet ikke om noen andre bra e28 tilsalgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulvestad Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Du hadde vell solgt... solgt delene også,, vet ikke om noen andre bra e28 tilsalgs? viss du treng dela t e28,så PM mej. godt mulig ej he nokke av det du treng.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg