Gjest Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 OBS: Har bestilt annonsering på forumet, vennligst ikke slett tråden min. Da prøver vi å kjøre noen gode priser på E36 Baklykter igjen, etter stor suksess tidligere i år. Klassikeren og bestselgeren E36 M3 Facelift baklykter hvit/rød. Gir bilen den rette looken! Har til både sedan og coupe, med og uten CC. Høstpris: 890,- inkl frakt Sedan: Coupe: Crystal Clear baklykter til E36 Coupe/Sedan Høstpris: 990,- inkl frakt Avbildet, sedan: Baklykter med LED-Belysning til E36 Coupe. Meget fine lykter av HØY kvalitet. Hadde de selv på min 325ia cab, og kan anbefale de på det sterkeste. Har kun to sett igjen! Høstpris: 1790,- inkl frakt _____________________________________________________________ Dette er priser som er STERKT rabbaterte, og vil kun gjelde for bimmers-medlemmer. Ved bestilling, gå til ST-Import.no og bestill varene du ønsker. Prisene blir ikke justert før jeg har kontrollert bestillingen, merk kommentarfeltet med "høstkampanje bimmers". Håper produktene og prisene faller i smak. Mvh Stig Flem daglig leder ST-Import.no
Gjest Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Har ikke til touring ennå, men det kommer!
lunde Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Hva mener du med `E36 M3 Facelift baklykter hvit/rød`Er dette en annen type m3 baklys eller den lik orginale m3? Lurte også på hvilke farge det er på Ringene i AE?
Gjest Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Det er vanlige lykter som er på M3 fra 1996 og utover! Med hvit blink. Ringene i AE er som på BMW E39, skal prøve å få tak i en kunde som satt de på M3`en sin.
rafa Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Noen som har bilder av frontlyktene montert på bilen? Har bestilt ett sett, men har lyst å se hvordan de ser ut
Gjest Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Skal se om jeg får tak i av en kunde! Så kan jeg legge de ut her;)
Gjest Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 OBS: Nå har vi kun 1 sett igjen av E36 Angeleyes til sedan. Det var visst veldig god respons på den annonsen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå