Gå til innhold

Hva slags plugger og åpning? M20b25 turbo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva du har gjort med motor/komp/tenning/bensin, ei heller hvilket ladetrykk du satser på.

Men er det ikke dekomprimert og senket tenning, så tviler jeg på at du får ladet særlig over 06-07 før det banker med 7 plugg. Muligens oppimot 0,8 med en 6 og nok bensin.

Skrevet

Husker det ikke var bensinstasjonsvarer akkurat, men er ikke noe problem og få tak i.

Mulig mekonomen skaffer.

Og skal du betale cash, så koster dem litt mer enn biltemas golden turbo power plugs liksom.

Skummet over en hel haug med forumer da jeg hadde den forrige bilen, da jeg sleit med feiltenning og småbank. (var pluggledningene og billigplugger)

Det var visstnok kun NGK som gjaldt, noe jeg tror jeg kan si meg enig i, da jeg prøvde ett sett biltema av typen kalde, (holdt en uke) og nippon mener jeg at jeg var innom, men dem ble for varme og lage bank uansett hvor kald varmeverdien var.

NGK holdt det siste halve året jeg herjet med den bilen, og det innkluderte mye hardkjør til, og i Sverige.

Skrevet
Husker det ikke var bensinstasjonsvarer akkurat, men er ikke noe problem og få tak i.

Mulig mekonomen skaffer.

Og skal du betale cash, så koster dem litt mer enn biltemas golden turbo power plugs liksom.

Skummet over en hel haug med forumer da jeg hadde den forrige bilen, da jeg sleit med feiltenning og småbank. (var pluggledningene og billigplugger)

Det var visstnok kun NGK som gjaldt, noe jeg tror jeg kan si meg enig i, da jeg prøvde ett sett biltema av typen kalde, (holdt en uke) og nippon mener jeg at jeg var innom, men dem ble for varme og lage bank uansett hvor kald varmeverdien var.

NGK holdt det siste halve året jeg herjet med den bilen, og det innkluderte mye hardkjør til, og i Sverige.

Mekonomen ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...