bjbakkel Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Jeg har kjøpt meg en 92mod 520 ia, jeg sliter litt med å finne rette deler til motor (el komponenter) har forsøkt å søke litt på gsbildeler, men når jeg skriver inn regnr står det at jeg trenger Bosh luftmengde måler osv, men det sitter siemens i bilen (4polet) har sett på borsh mengdemåler og de jeg har sett har 6 poler. får at jeg skal slippe å kjøpe masse feil deler da jeg sliter med at bilen jager litt og ikke vil starte igjen når den er varm trenger jeg å finne ut hva slags motor jeg har. tidligere eier hevder det ikke har vært motor bytte. bilen er en import i 1996 Tar godt i mot alle råd og tips jeg får
Ingebrigtsen Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Men da ser du jo bare på delenr på den du har da og søker fram rett del utifra den?
bjbakkel Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 er ikke fullt så enkelt med veivaksel sensor, som jeg tror er defekt. Står ikke no nummer på den, og om jeg bestiller på gs fra reg nr får jeg feil antar jeg.
Ingebrigtsen Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 oki, syntes du nevnte lmm jeg så da regnet jeg med det var det du var ute etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå