rolfi Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Da noen har vært uvørne og velta motoren av pallen den sto på, så vil jeg ikke selge den da jeg ikke aner standen på etter velten. Den ser grei ut, men den har mistet noe olje og fått et feste ved innsuget bøyd. Den fungerte i bilen den sto i, men tikket (helt grei kam, så er nok ventilløftere) og brukte litt olje. Girkassen er fin men mangler girstang og overføring. Er vel Getrag 260 i denne. Den står like ved Klepp i Rogaland og må hentes asap. Første mann som henter den får den! Gått 290 000km ca. Alt el. følger med. Hjerne, tenningsmodul osvosv.. Jeg må bare få den vekk så fort som mulig. Tlf. 95931835 eller PM
bmw_man Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg får ikke henta ser det ut for. Er alt for travel. Men om du skrur av girkassa og er villig til å sende den/levere den til en kamerat av meg som kjører langtransport i nærheten, så betaler jeg lett 1000 kr for den.. Send meg melding på tlf eller PM. Jeg er også interessert i komplett ledn. nett inkl alle bokser og fordeleren. Slenger på ekstra 100-lapper for dette..
bmw_man Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Girkassa veier i flg ETK mellom 29 og 32 kg uten olje, og kan i flg posten sendes som egenemballert Norgespakke for 150 kr ca. Frakt betaler selvsagt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå