Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja

når jeg kom ut i dag tidlig hadde noen forsynt seg av vinter dekkene mine.........................

veldig kjedelig.

så om npen kommer over m5 replica i 17 tommer med 225 45 17 x ice dekk så si i fra.

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

En annen ting jeg har tenkt på, grunnen til at de tok dine rondell og ikke naboens kan også være at rondell er såpass vanlige at de er lettere å omsette uten at de blir så lett gjenkjent.

Samme med de M5 replicane oppom her.

Skrevet
jaja

når jeg kom ut i dag tidlig hadde noen forsynt seg av vinter dekkene mine.........................

veldig kjedelig.

så om npen kommer over m5 replica i 17 tommer med 225 45 17 x ice dekk så si i fra.

wtf!?

Skrevet

Problemet med disse er at du kan garantere at du kommer ut til ødelagte felger. Og er de skikkelig misfornøyde gjør de noe faenskap med bilen din i tillegg...

Snakket med en med ny MB som de hadde herpet da de ikke fikk av felgene...

Fikk melding nå om at politi hadde undersøkt et verksted i byen hvor folka hadde vært ut på Tirsdag og stjelt felger.

Og der lå det visst MASSE BMW felger...

Skrevet

Egentlig håper jeg ikke det...

Hverken jeg eller kona klarer å kjøre touringen.

Noe som føles som et overgrep og det blir aldri det samme å sette seg i bilen igjen.

Derfor jeg sier det hadde vært bedre om de stjal hele bilen.

Skrevet

Noe som føles som et overgrep og det blir aldri det samme å sette seg i bilen igjen.

Sjønner godt hva du mener J.. Hofstad. Hadde samme følelsen etter innbrudd i bilen noen år tilbake. Brydde meg faktisk mindre om skadene og verdiene enn følelsen egentlig. (noen mnd før kunne vi sikkert gjort en bytte handel).

Skrevet
helt sykt, men tror det har noe med de 50 sigøynerene som bor på hamresanden sånn en uke i året.

Jepp, de skal visst være vekke fra og med neste år hørte jeg, pga sykt mye tyveri.

Jeg og de jeg leier hos fikk alle 4 bilene brutt opp å frastjålet det som var å hente i de... bor i moneheia... ikke langt fra hamre... hater di idiotene !

Skrevet

HALLO....de er nå bare noen felger på en gammel bil,har du ikke større bekymringer her i verden?
Skrevet

HALLO....de er nå bare noen felger på en gammel bil,har du ikke større bekymringer her i verden?

:?:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...