Gå til innhold

S38 i e30 el nett

Ceylon
 Share

Anbefalte innlegg

Ledingen for speedsignalet mener jeg og huske er brun/rød og den finner du under dashen... Lett og se, sitter sammen med en annen brun kabel som i en 2-leder kabel... Skal vel være eneste kable som er "limt" sammen...

Men tror ikke dette er problemet ditt... Om du ikke har dette signalet tror hjernen at bilen står i fri, og lar deg ikke dra den fullt opp på turtall... Motoren skal fortsatt gå helt reint.

Tempen husker jeg ikke i farten, men kan få sjekket senere om det er ønskelig...

Høres ut som du har riv ruskende gal tenning, helt bombe sikker på at pluggledningene sitter på rette plassen på rotoren og at du ikke har fått byttet om på disse?

Du har også et hjul på innenfor reimhjulet med mange "tenner" på, hvor en "tann" mangler, siden av det hjulet sitter det en trigger føler, sitter denne fast? Om denne er løs, kan den også gi litt gal tenning...

Skjønte du ikke hva jeg mente eller finner ikke ut av det, kan du ringe meg litt over 16 i morgen, så skal jeg prøve og forklare... Nummer til meg finner du under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstod godt hva som er skrevet :)

Men motoren går jo greit når den er helt kald. Er ikke 100% sikker på dette med ledningene på fordeler, men tror den vlle gått mye mere ujevnt på tomgang da. For den går ganske fint både på tomgang og ved litt gasspådrag når den er kald. :roll:

Uansett, jeg takker masse for hjelpen her. Har fått god hjelp av "Harald e30r" over tlf , skal sjekke temp sensoren om det kansje er den som er gåen. Men noterer meg nr ditt og Anders, så gir jeg deg en lyd i 16 tiden om jeg ikke får det til da.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...