mutexA Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Hei Har altså fått tomgangsproblemer.. Men det gjelder bare når bilen er kald, desto varmere motoren blir desto bedre går tomgangen. Når tempen er optimal går bilen helt fint på tomgang. Og nå som det er blitt litt kjølig ute, så dauer den hvis jeg ikke gir den litt turtall. Er vel en eller annen sensor eller noe som ikke funker som den skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutexA Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Bare sånn for å svare meg selv.. Og iallefall gi denne topic'en ett mulig svar Fant detta i Bentley manualen: Carbon deposits on injectors and intake valves can cause driveability problems such as rough idle, stalling, or hesitation. Problems are likely to occur after a cold start and during engine warm-up. Så da får vi ta en titt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ville byttet tomgangsregulator, hadde samme problem selv, så jeg byttet denne og da ble alt som normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutexA Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Å i helv..e for en pris.. Får en kvart motor for det jo. Men det går kanskje å rense denne slik som i posten til Gunnar. Tar den av og prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå