Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg trenger en ny lås sylinder med nøkkel på førerdøra..hvor får man kjøpt det nytt? trenger ikke samme nøkkelen som til resten av bilen....e 36 1991...vansklig å bytte foresten?

Skrevet

Har komplett låssett til salgs jeg.

Send med pm :-)

Kommer du hit og henter, så kan jeg hjelpe deg med bytte ;-)

Du betaler sikkert like mye for den ene nye låsen med nøkkel, som du må gi meg for hele settet komplett med to nøkler :P

Skrevet

Jeg byttet låssylindersen på førerside på min 320i coupe 1993 modell. Den hadde blitt ødelagt av en innbruddstyv for litt siden.

Kjøpte reperasjonssats på gsbildeler og da fikk jeg tilsendt en låssylinder med masse kiler. Du måtte bygge opp sylinderen sjøl. Det var bare å sette inn kilene likt som den sylinderen du har fra før- står nummer på hver kile.

Da kan du bruke samme nøkkel som før. :)

Men det å demontere sylinderen fra døra var et hælvete. Av med vindu osv. Kilte seg fast osv. men etter masse klundring gikk det. Tok litt tid, men en som er litt over middels teknisk anlagt burde klare det fint.

http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_info.php3?itemid=5144&type=new

Skrevet

Tenkte på om jeg må ha av sylinderen til den andre døra for å se når jeg skal bygge opp eller kan jeg bare bruke nøkkelenen og prøve meg fram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...