jansson Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 noen som har e 36 framdører må være sorte ? er også intrisert i et nytt fører sette og panser "låsene" pga mine fjærer er gående...må være i vestold om det skal hentes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Har panser fjærer, om det er de gass demperne du mener?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 nei jeg mener de greiene som gjør at pansert lukker seg de 2 hulla i overkant av grillen skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ja, de som panser låsen går ned i liksom?? Har de også jeg. Er på tlf 90141919, kan jo ringe meg å komme å se hva jeg har. Bor jo i Sandefjord jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einar Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 har sorte dører men el vindusheiser men er i rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå