Øystein E30 M3 Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Lurer på å få litt mer morro ut av min E34 535i! Står nå en org M5 3.6 motor men vurderer å la noen som har litt peiling montere pustehjelp Noen som kan fortelle meg litt om ca pris osv på noe sånt? Hadde tenkt å overlate dette til noen som har litt mer peiling enn meg, så pris på deler og pris i ca arbeid hadde vært fint Mulig jeg ber om litt mye nå men
Azeton Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Hvordan skal du bygge det? Med mindre du har over 100000kr på konto ville jeg spart litt til. Er dyrt fra før av, og blir dyrere når andre skal gjøre det.
336mik Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Jeg har gjort denne jobben,og antar 100tusen omtrent jeg også. Blir fort litt kroner sånn alt i alt. Rundt 600hk er vel et tall man kan anslå på disse uten at det blit altfor dyrt.
Øystein E30 M3 Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Det er såpass ja.. Hadde ikke tenke meg noe "VS" standar men en 400-450 forholdsvis driftsikre hester hadde jeg sett for meg. Men hvor mye bedre utgangspungt er S38B36en sammenlignet meg M30B35en? Mye av innmaten må vel byttes uansett liksom.. Hadde det vært litt flere B10 biturbo motorer på markede så hadde vel det blitt det billigste og sikreste alternativet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå