E34 ///M Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Gått langt m20b25 da?? Sei ifra vess du ska sæll!
E34-Sprova Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 nj christian vejt dajt om æ ska sæll'n ejno! kajn hejn d bli chip å sjifte av innsug å muli turbo ætterkvart vorri artiast med M5 motor ja mn, får da sjå!
Ballder Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 nj christian vejt dajt om æ ska sæll'n ejno!kajn hejn d bli chip å sjifte av innsug å muli turbo ætterkvart vorri artiast med M5 motor ja mn, får da sjå! Lurer på om jeg hadde skjønt noe av dette sånn face to face.
E34-Sprova Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 hehe derre sørlendinger er no noen typer derre å! tror derre kan trøndersk om derre vil;)
oakland Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Heisann jeg trenger eigentlig berre baklokket på diffen din. Men dersom du helst vil selge heile forstår jeg de. Er den i god stand? virker speedometrgiveren? Jeg kan eventulet kjøpe den. Jeg trenger også de støtdemperfestene på bakfangeren. Nr 11 på bildet. Se link. http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... Ref=Direct
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå