Minibusa Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Jeg vet at bytte synkringer på E34 M5 kasse ikke er så lett, men er det noen som har gjort det som kan si hva problemet egentlig er? Har skjønt at det er et drev som enten er veldig vanskelig og dra av, eller veldig vanskelig og få presset på... Nysgjerring på og vite ha som egentlig gjør det så vanskelig, og evt hvilket verktøy som ville gjort denne jobben lettere... Og hvor lønner det seg og kjøpe synkringer?
Minibusa Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Ingen som vet? Mener jeg har sett/hørt før at det er 5.giret som er krypet på? Men er ikke sikker på dette, så hadde vært fint om noen kunne bekrefte dette... I så fall, er resten kurrant? Vel om det skulle være tilfelle, hvorfor går det det f.eks ikke å fryse kubben og varme drevet? Og evt jekke litt på det med en "porta power" da løser mye annet
bmw-320i Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 er ikkje vits og kaste vekk tiden med og spør om litt vanskelege ting her inne. går stort sett i lys og små ulyda og slike tradisjonelle problem- prøvd og få noken svar på ein gts-g40 figg her. men ingan svar. kan lika godt spørja på din lokale Esso og få lika bra svar der. men ikkje dumt om du ringer vidar strand hos vs motor. han har vert ein del borti dei kassane. Tlf. 69 82 60 03 han pleier og vera hjelpsom. lykke til.
bmw pat Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Ut i fra infoen i TIS så trengs det ikke så mye spesial verktøy. Det meste går på verktøy for å presse av de forskjellige drevene. Dette er sikkert noe en kan lage til. Ved montering varmes drevene opp til 80grader før de monteres på akslingene. Sikkert greit for deg å få deg en TIS cd da hele prosedyren er beskrevet med bilder. Er en del toleranser som skal følges ved montering. Event kan jeg skive ut og faxe. Hva er betegnelsen på kassen ? s5D 260/310/320 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå