babjorn Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Holder på å shine opp BMW fra bunnen av,skal kjøpe rieger infinety breddere bak på min Coupe,vil det se veldig rart ut bare å ha bak ? Trenger litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Bredder ikke så mye foran så det trengs ikke.. Men siden bredderne går over sideskjørtet vil det se HELT fjernt ut med bare dette bak... Sier ser jo selv.. Bredder ca 7 cm bak og ca 2 cm foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Ja har studert bilder på bilen din å andre,så planen var å ikke la den gå over skjørtene,stoppe der skjørtene begynne. Men ikke sikker enda åssen skjermbuene bygger ut der nede hvor skjørtene er så må nesten se,vil helst a en penest mulig overgang. Å vil gjerne beholde m bakfangern,men ikke sikker åssen det går siden den er beregna til rieger 2 fangern.. Takker for info om hvor mye dem bygger ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 send meg pm med emailen din skal jeg sende deg en mail med litt info om hvordan dette bør gjøres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå