jansson Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 jeg må sette inn nye høytalere osv i min bil etter det var innbrud i den og alt ble stjelt.....er det veldig mye greier med nye kabler osv? høytalerene sitter jo utrolig dumt til på e 36 langt foran ved pedalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ble kablene også stjålet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 nei hehe ,..men det var bare sånn dårlig orginal anlegg..og vis jeg skal sette inn nytt er det vel best og legge inn noen bra kabler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ja, er vel ikke altfor mye greier, men ligger det ikke 2,5mm høytalerkabler der da? Gjør iallefall det på min E36 orginalt. Holder jo til fete høyttalere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 nei det gjør det ikke kan jo hende at noen tidligere eiere har byttet ut for det som er der nå er bare drit:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hm, da må du trå til og legge om da Ikke noe problem om du bruker litt tid på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå