BMWDaniel Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 hallo i forbindelse med en skade trenge jeg en dør til e34, Venstre bakdør. trenger ikke innmat og vindu. rein dør, eller komplett. mvh Daniel
Jonner'n Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 har alle de andre 3 trenger ingen av dem? hehe
sammigun Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Jeg har en som er ribbet. Blå av farge. Kan ordne frakt oppover til Oslo også. Send meg en PM ved interesse
BMWDaniel Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 har alle de andre 3 trenger ingen av dem? hehe hehe kunne kanskje trengt H. bakdør.. men er vel kanskje mindre jobb å slipe vekk litt rust å lakke døra. jeg har fått retta ut bulken og fått god pris på lakkering så jeg trenger faktisk ikke venstre bakdør lengre, men takk for svar! jeg sier ifra om jeg skulle trenge H bakdør mvh Daniel
Jonner'n Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 men så en ting nå... 535 ja.. min bakdør er til sen e34 touring, så da passer de ikke din. for du har vel sedan..?
BMWDaniel Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 ja det stemmer, har sedan. jaja da passer det jo ikke hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå