mropsahl Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 jeg har en BMW 318 91 mod som jeg har kresja med og skal selge delene til. intriøret er så godt som strøkent, det er noen få tråder fra sømmene i stolene det er det eneste som jeg husker. jeg har det meste egentlig utenom fronten, venstre framskjerm, panser og tror forstillinga er dytta litt bakover men veit ikke om den ødelagt. hvis det er noe du trenger så si ifra så skal jeg se om jeg har det:)
Ronny M Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Hei. Er dørsidene sorte? Hvor mye skal du ha for de foran?
mropsahl Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 her er en link til bilder av bilen før jeg kresja så får dere se hva dere trenger http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91379&highlight=
mropsahl Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 sitter senkesett på det nå ja som er helt nytt. kun kjørt 5 mil eller noe men det skal på den nye e36 sedanen min
mspec Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 trudde d var forskjell på senkesettene til 4 sylindret og 6 sylindret..
mropsahl Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 ja det er det men er 4 cyl jeg har kjøpt meg nå også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå