maurtin Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Selger mine APEX senkefjærer 40/40 med TUV papir. Stått på en E36 320 coupe. Passer de sedan/touring? 500/bud + frakt Dette passer bil produsert ETTER juni 1992.
maurtin Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 ingen som trenger lav bil til vinteren?
-Marius- Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 passer de på turing? å så fall er jeg interisert.
BMWentusiasten Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Går disse på original dempere? mener å ha funnet ut en plass at originaldemperene klarer 40mm både fremme og bak... OG, er disse brukt? eller nye? Vet du hva frakten blir sånn ca?
maurtin Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Fjærene er brukt, hvor lenge vet jeg ikke, da de stod på bilen når jeg kjøpte den. Kan tenke meg frakten blir 200 maks.. litt usikker
maurtin Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 passer de på turing? å så fall er jeg interisert. har sjekket litt opp og funnet ut at fjørskålene har samme delenr, men fjærbeinstaget er ikke likt. Så mulig at de ikke passer nede. Skal gjør videre research
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå