Gå til innhold

Tips / hjelp /innspill til div BMW M535i Turbo spørsmål

E28 TURBO
 Share

Anbefalte innlegg

1 Trenger poly foringer. Noen som vet noen som har disse til m535i E28?

2 Lurer på coil overs. K sport. Er dette noe tess? Vet det finnes bedre, men de selges komplett for 7500sek i sverige.

3 Clutsj ?? Lurer på hva som kan være lurt å sette på. Lurer på B7. Men autokvikk i Oslo kunne skaffe en fet sachs som skulle tåle mye. Vil ha organisk lamell, da dette ikke er en ren banebil...:-)

4 Har 530nm og 350hk på bakhjul pr idag. Men skal opp 100-150 hk i vinter er planen. Kjører med original bensinpumpe.. Har virket greit, men tror kanskje jeg bør h noe hvassere nå, event ei til. Hva trenger jeg, bør jeg kjøpe? Og hvor bør jeg kjøpe det?

Setter pris på tips erfaringer!

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensin pumpe må byttes ut,eller få hjelp.

Walbro er vel en billig løsning på bensinpumpe problemet.Selv kjøpte jeg dette fra turbofun.

http://www.motortechnik.no har noe poly foringer til e28.

Clutch kan være greit med en sinter lamell,og orginal trykkplate(dette skulle vel holder akkurat til ditt bygg vil jeg tro).

Coilovers har jeg dessverre ingen peiling på,men at det er bedre enn det orginale fra 80-tallet er det vel ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører med en 6puck lamell nå sammen med sachs trykkplate, det er ganske hard og kort vandring, men går fint an å kjøre med.

Du kan også få din gamle lamell bygget om til sinter, da bruker de orginale fjærer også, blir sikkert mer "smooth"

Hvis ikke er jo to-plata tilton som å kjøre en ny passat, men det koster.

jeg tror også at EN 044 pumpe vil holde.

jeg kjører med en 921 pumpe denne skal fløde nok til 450ish, og en 044 opp mot 600 ponnier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...