S.Nilsen Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Nokk av deg å spinne opp hvertfall Sier lite..
Spiff Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 artig og se denna bilen igjen, han som dreiv høggeriet der dreiv med litt snusk, kjenner han som kjøpte opp høggeriet, og der kom et par forsikrings selskaper og henta stjelte biler der.. stå på, blir gromt og se danna i aksjon!
Dirty Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 Joda lenge siden e har oppdatert her . har skjedd litt bilen blir nok lakket neste helg sa da kommer det bilder
Ågedal Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 de skulle ha bæsjebrun med flakes. inthe har handla 20 tomms blimg felger med 12 cm kant. de har også satt inn 318IS maskin, med planer om effekt anlegg og kanskje turbo
Dirty Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 de skulle ha bæsjebrun med flakes. inthe har handla 20 tomms blimg felger med 12 cm kant. de har også satt inn 318IS maskin, med planer om effekt anlegg og kanskje turbo HAHA var det ikke dette din bil vi snakket om på vei te jobb idag? tror du blander litt her kim haha
Ågedal Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 lol!kim, hvorfor ikke svare på tlfen? Nytter ikke ringe han på tlf. Han får ikke lov av meg å bruke den på jobb, da surrer han så
///Mysild Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 lol!kim, hvorfor ikke svare på tlfen? Nytter ikke ringe han på tlf. Han får ikke lov av meg å bruke den på jobb, da surrer han så hehe ^^ godt du setter han på plass
D.Toft Skrevet Mars 2, 2009 Skrevet Mars 2, 2009 er du som har denne ja, var med tidligere eier å lime dem bredderene framme, samt bytte framskjermene. er en utroli morsom bil å kjøre dette... hadde noen turer i Bergen på prøveskilt i alle dem fargene kjøpte du den av en alexander i bergen?
Dirty Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 er du som har denne ja, var med tidligere eier å lime dem bredderene framme, samt bytte framskjermene. er en utroli morsom bil å kjøre dette... hadde noen turer i Bergen på prøveskilt i alle dem fargene kjøpte du den av en alexander i bergen? kjøpte den av en i skien. da var den uten bredding og malt gul
MGR Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 husker denna bilen sto nedafor meg på campingen ei helg om sommern, etter den vart kjent på gatebil, husker jeg sto å stirra og sikla, og gikk rundt å titta på den:P det var da den hadde viper striper.
Dirty Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 lol!kim, hvorfor ikke svare på tlfen? har du ringt ? var noen som ringte så gikk tlf tom for strøm, kan det være dæ `? sånn ellers så har felgene kommet på bilen. jeg og Mister Sløgedal skal pusse ned bilen, egentlig i denne uka, men nå står 328n på service oppe hos han, vi prøver å finne ut hvorfor den ikke får bensin. og hvorfor den ikke vil ta i mot strøm. sånn ellers e motoren snart på vei i posten. så trenger en girkasse s50b30 ellers går det med 325 kasse til å begynne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå