Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder av prosjektet mitt.Er en 1990 318is.Var satt i garsje for litt over ett år siden.Hadde innbrudd i den.Da ødela de føredøra og fester til rattstammen.Men først nå i det siste att det har bynt og skje ting med den=)

Blir følgende utstyr.

Sotalykter fram og bak.Sota blinkers fram og på skjerm.

M-teck2 vinge på bakluka og hekksjørt og frontspoiler.Mangler sideskjørt og panel til dører.Så hvis noen har så hyl ut...

Lille kjørecomputern blir montert.Orginalt med el vindu.Se om det ikke blir montert sentrallås etterhvert..

Bilen er senka 35mm

Fram te nå er rusta tatt og sveisa det som måtte sveises.Og sprøyta grunning på karossen og ene døra ikveld.Håpet er lakk på dør og karossn og en skjerm imorra.Litt trangt i garasjen.Så er vel det jeg får til imorra...

img]http://images.bimmers.no/files/03rusxc7j07vggpacyhi.jpglq2x52qrkw0ffrfi81i0.jpgkyn49088gjlbcqlpvj48.jpggbwxun6vlbsho59xpxse.jpg2r5nyyw2dgpox7q55eao.jpgxp558kh5a01fuy0w6uxj.jpgqy7pexu13nlne41ucl1o.jpgqdr4ics0by08duhdh2ol.jpgp569wpubs6uqluwx1pm7.jpgipwx55765muxrw20ed6s.jpg5utrkwlie8tnmmpqodj9.jpg

Skrevet

Joda har trua på att det blir en tøff bil når æ blir ferdig.Håpet e og være ferdig te neste helg.Litt støv blir det når en lakkere i en garasje,men te sommern blir det og slipe hele bilen med 2000 papir og rubbe etterpå,da blir den smooth=)Ikke noe tørrsprøyting foreløpig nei.

• 4 weeks later...
Skrevet

OI :)

Trudde jeg skulle få se en rød mtech 2 iS jeg nå... Hvorfor bytte farge egentlig? Det kunne blitt sånn :) Men forøvrig en jævelig fin farge du har valgt...

serqgza19f91dp091vgb.jpg

Skrevet

Hei=)Va nok litt lei av rødfargen...Ska slenge ut noen flere bilder av den nå..Men blir vel lakka opp i bostongreen metallick te sommern...Syns ikke fargen ble helt etter smaken..

o85idhowo2hu279dhhr1.jpgr8nkl9dx0ndd75h3vxvh.jpgdzlmbhb26y9s7lqmphgg.jpgbg087mqvsxh66142onuq.jpgual0acr1xwk8inv8crey.jpgqjqxqlzdjltdapnczpvg.jpg195hirn4krg0edrxwec1.jpgy78ukttnbudh5l60ikdt.jpgidvuwsaov7og36k8xaeo.jpgt0xmeem81tnzto0nnsvi.jpgt6gf3zdz4xdigb8e1huv.jpgt6gf3zdz4xdigb8e1huv.jpg3tzmjofa9uz7ywo1851u.jpg6i10brwf0e72vflumzy6.jpg6jql69k7xwpiwmvu6kh9.jpgp6njuib5bcz6vpr5gk3u.jpgiheku7r71tys9jbehvwb.jpgahwx7v8dfy9ww98p78dk.jpg

Skrevet

Stemmer nok det ja.Hele bilen ska egentlig være i den kuløren.Men kjøpte en toliter med lakk først.og den ble mørkere,gikk tom og kjøpte en liter til.og da ble den det den skulle være....Men ska og klage på det.Men ikke fornøyd med fargen så det blir skifte te sommern alikevel=)

Skrevet

Hadde ei billigsprøyte og den brukte veldig mye lakk og da.Men vart jo endel biter som sku lakkes og da.Tja e ikke den verste grønnfargen da.Men kjæm te og bli så my feiter med grønn metallic=)

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...