///Magnus Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Vurderer salg av min kjære M3. Legger derfor ut en enkel "intern-annonse" her, før jeg evt bytter den inn, legger ut en skikkelig annonse eller rett og slett tar til fornuften og dropper det... Mange her inne kjenner vel til bilen og tråden om den er her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=45065&highlight= Bilen har i skrivende stund gått ca 117000. Prisantydning 580000 Ved interesse, ta kontakt på PM og vi tar det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 rett og slett tar til fornuften og dropper det... Hadde tenkt på den litt! Men lykke til med salget, en riktig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Tror dette er den mest strokne M3 jeg har sett paa bilder Hadde ikke penger vert en mangelvare i dag saa hadde jeg slaatt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg