Gå til innhold

plug'n play!! m20b25 turbomotor !!SOLGT!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alfor billig for den go motoren ;)

Dette er også motoren som kjørte fra alt på rattlåsracing på geiteryggen når den sto i min tidligere blå e21.

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

svar på pm, veldig interisert....

Gidder ikke å snakke over her, ringer deg heller. så hadde vært fint om jeg fikk tlf nr ditt, hvis du har bestemt deg for å selge den...

Skrevet
Alfor billig for den go motoren ;)

Dette er også motoren som kjørte fra alt på rattlåsracing på geiteryggen når den sto i min tidligere blå e21.

ja, det er for billig.. den er jaggu god!!:)

husker det, du kjørte fra mye der oppe:)

Skrevet

Må bare legge inn et ord her, har selv vært i "kjøper" situasjonen tidligere og har tenkt slik som 50.000 er mye penger, sikkert for mye!

Men det er helt til man bygger selv og erfarer hvor sinnsykt dyrt det er å bygge..

Når man regner pris på et motorbygg så regner man aldri med de små utgiftene slik som slangeklemmer, overganger, nippler++++ Det blir fort mange tusen det.

Men poenget var at for de som vurderer å bygge selv, kjøp heller ferdig bygg og spar masse, MASSE penger!

Så pent bygd m20turbo motor er det lenge siden jeg har sett.

Lykke til med salget. (selv om jeg håper du beholder den)

Skrevet
Må bare legge inn et ord her, har selv vært i "kjøper" situasjonen tidligere og har tenkt slik som 50.000 er mye penger, sikkert for mye!

Men det er helt til man bygger selv og erfarer hvor sinnsykt dyrt det er å bygge..

Når man regner pris på et motorbygg så regner man aldri med de små utgiftene slik som slangeklemmer, overganger, nippler++++ Det blir fort mange tusen det.

Men poenget var at for de som vurderer å bygge selv, kjøp heller ferdig bygg og spar masse, MASSE penger!

Så pent bygd m20turbo motor er det lenge siden jeg har sett.

Lykke til med salget. (selv om jeg håper du beholder den)

så sant så sant:) ja, nei.. har egentlig ikke lyst til å selge.. hehe:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...