jansson Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 tenkte å sette anlegg inn i min e 36...noen forslag på hva jeg burde ha? liker osv.. må passe rett inn vet ikke akuratt hvor store de er men det er orginalt som står i ,,noen som vet? trenger høytalere framme og i hattehylle samt forsterker og basskasse og kanskje en cd spiller
maurtin Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 hvor mye penger vil du legge i dette prosjektet ditt? Jeg la inn litt over 8000kr til min bil og da fikk jeg alt. dvs spiller, frontsett, hattehyllhøytalere, sub og forsterker. Kenwood, focal og cadence. Mye bra lyd for prisen
Atles Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Ta en tur innom Cb elektro i tønsberg der setter de sammen en fin pakke i den pris klassen. Gjorde det selv og ble veldig fornøyd. Heller ikke vansklig å få litt rabatt der
mrmpower Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 jeg fikk en go pris på tvboden i svine sund. jeg skulle ha frontsett, 6x9 bak, forsterker, subber, da jeg pratet med han var jeg i "tvil" på hva jeg skulle ha, fordi jeg ikke hadde så mye penger til annlegg egentli. men så sa han at han skulle regne ut en pris til meg -mac frontsett (900kr) -alpine 6x9(1100kr) -2x12 kicker subb(4500kr) -mds monoblock (1900kr) pluss noen ledninger til og koble opp fikk det for 6500kr så neste gang noen skal dit, (ett hint) var usikker på om du skal bare ha forsterker, el subber, el frontsett osv så ut som d hjalp
Atles Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 fikk nesten 50% på alt jeg på cb elektro så skulle betalt 12000 men fikk det for 6000 da fikk jeg forsterker, basskasse, cd spiller,2 høytalere bak (focal) og alt av kabler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå