Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann Bimmers! :)

Har et lite problem med min 320i Coupe E36, det blir uvanlig mye dogg i den.

Har aicondition på bilen, men er ikke så kjent med den, ikke så lenge siden jeg annskaffet meg bilen. Men det er sånn at på trinn 1,2 og 3 hører du bare sånn svak sildring, mens på 4 er masse futt, skal det være sånn? Det er en 92 mod, hva må eventulet gjøres for, å få mer futt i aircondtion?

Takker for svar, og håper dere skjønner hva jeg mener! :)

Skrevet

Regulator er en ting, denne er sikkert gåen, enkel å skifte og ikke så alfor dyr.

Grunnen til at det kommer uvanelig mye dugg er vel andre ting. Skjekket om gulvteppet ditt er tørt på alle fotplassene? E36 har ofte lekkasjeproblemer, så ville skjekket opp i dette også.

Skrevet

Glemte og nevne at min bil dugger også litt, stappa den inn i en vaskemaskin her en gang, å da ble det vått på gulvet! Var så men kunne hatt med bade anda også..

Skrevet

Noen som har link til den regulatoren jeg trenger?

Å noen tips for å være 100% sikker på at det er den? :)

Har sjekka for lekkasje, virker som det er tørt, hehe : )

Takker for gode råd.

Er det sånn at det er stille med dere på trinn 1,2 og 3 med dere også, eller er d pga regulatoren kanskje?

-BMW-Coupe

Skrevet
fotbrønnene i baksetet er ofte våte.. sjekk disse også. (generelt syns jeg det dugger veldig lett i nesten alle e36)

De har jeg faktisk aldri sjekka, takker for tipset! :)

Skrevet

Det finnes en DIY hvor man slipper å fjerne hanskerommet...den anbefales ikke for litt mer korpulente menn ;P

Jeg lå opp-ned på ryggen i passasjersetet, og når man har sportsseter blir det fort vondt hvis man ligger slik i mer enn 4 sekunder.

Skrevet
Det finnes en DIY hvor man slipper å fjerne hanskerommet...den anbefales ikke for litt mer korpulente menn ;P

Jeg lå opp-ned på ryggen i passasjersetet, og når man har sportsseter blir det fort vondt hvis man ligger slik i mer enn 4 sekunder.

Ser for meg at den bli litt vrient ja, hehe!

Du har vel ikke en link til den DIY hvor du slipper å fjerne hanskerommet?

Takk for bra respons!

Skrevet

Ser for meg at den bli litt vrient ja, hehe!

Du har vel ikke en link til den DIY hvor du slipper å fjerne hanskerommet?

Her er en: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... stcount=37

Dog var det ikke den jeg brukte...skal lete litt til ;P

Skrevet

har du AC er Regulatoren dyr og sitter opp under pedalene en plass. ( kan også sitte under hanske rummet)

har du vanlig så er det en liten regulatoren som sitter i selve varme" systemet" som sitter på passasjer sia under hanskerum helt til venstre. lett å bytte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...