Gå til innhold

90mod 535i/M5 VURDERES solgt! SOLGT..

Øystein E30 M3
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer salg av min nyinnkjøpte E34,eventuelt innbytte i E30 M3/E30 turbo eller E30 med "S" motor 8)

Bilen er en org 535i med S38B36 og M5 skinnint.

Biler er i bra stand,lite rust (litt i innerskjermer foran,ingenting av betydning) Bilen er EU-ok i sommer (ikke godkjent hos BT med denne motoren.) Noen få skjønhetsfeil på karosseriet. Ellers en bra bil som vekker mye oppmerksomhet. Orginal motoren (M30B35) kan følge med mot et lite tillegg i pris. Det er M5 sperr og KW høyde- og stivhetsregulert understel. 19" med pirelli p-zero 235/255.

Det er to ting som bør gjøres, ene er ballansering av mellomaksling (1500,-) det andre er forhjulsstilling (600,-) (Har byttet styrestag på venstre side foran)

Kmstand på bil 255.000km, motoren ca 205.000km

Pris: 90.000,-

Har brukt 30.000,- på bilen siden jeg kjøpte den i vår så noe skambud er ikke aktuelt. Er heller ikke 100% enig med meg selv om jeg skal selge eller ikke :roll: men jeg lufter ideen og tar tar det der i fra.

Ikke spes fine disse bildene men er på jobb og har ikke andre bilder på denne pcen :oops:

IMG_2226-1.jpg

IMG_2225.jpg

IMG_2221-1.jpg

IMG_2223.jpg

IMG_2218-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neeeei, må ikke selge!!! :shock:

Jeg skal såfall komme å se på den før du selger den!!!

Gammle bilen min...

Jeg er på jobb i 2uker til så det blir ikke mulighet for salg før etter jeg er kommet hjem,og om jeg bestemmer meg for salg så går den nok ikke føste fridagen så du skal selvsagt få se den før den eventuelt forsvinner fra Bergenby :roll: Men som det står så er jeg ikke helt sikker. Men jeg har litt plassmangel osv som spiller litt inn. Og ikke blir den brukt noe særs heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei, må ikke selge!!! :shock:

Jeg skal såfall komme å se på den før du selger den!!!

Gammle bilen min...

Jeg er på jobb i 2uker til så det blir ikke mulighet for salg før etter jeg er kommet hjem,og om jeg bestemmer meg for salg så går den nok ikke føste fridagen så du skal selvsagt få se den før den eventuelt forsvinner fra Bergenby :roll: Men som det står så er jeg ikke helt sikker. Men jeg har litt plassmangel osv som spiller litt inn. Og ikke blir den brukt noe særs heller :(

Det er bra, pip meg med en gang du kommer hjem :wink:

Nice båt også da, har faktisk vært på leit litt etter bår litt.

Hvor mange soveplasser er d i denne?

Har du en litt mer utfylende annonse noen plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hjem tirsdag 21.okt! Skal gi deg en lyd så kan vi møtes :D

Har ingen annonse på båten men det er nå bare å spørre om det du lurer på! Angående såveplasser er det 4-5 på festival og 2 viss du skal på langtur :wink: Såver lett 2 fremme og 2 på solsengen. Kan legge ned ryggstøtten i sofaen bak så er det god plass til to. Vask og toalett m/septikktank fremme (Ikke eget rom) dusj på badeplattform. Elektrisk ankervinsj med fjernkontrol bak. MEGET drifstoffgjerrig, ca 10-12 liter i timen på ca 28-30knop. Ergo du går fra haugesund til bergen på 2,5 time og ca 30liter diesel :wink:

Har 2 kalesjer,en med bøyler og en som ligger flat. (altså vanlig+havnekalesje)

Ellers så fungerer alt som det skal. Båt som absolutt kan anbefales viss det er denne størrelsen du er ute etter.

Ligger 1stk 03mod på Finn.no, helt lik min bare den har kartplotter,dieselvarmeapparat og kokeapparat i kabin. Men den er gått 520timer og koster 509.000,- så 430.000,- for min er en god pris!

http://www.finn.no/finn/boat/object?fin ... l&tot=null

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.

Må mellomakselen avbalanseres??

var ikke den bra den du kjøpte av meg?

Hei!

Den var mye bedre en den andre jeg har men det rister enda når jeg passerer 80-85km/t. Jeg antar det er mellomakslingen som er problemet enda,har ikke sjekket om det kan ha falt av ett lodd eller to på felgene enda,så det kan jo være det! Håper det, for jeg begynner å bli lei av å løyse ned det svintunge eksosanlegget :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii. dette viste jeg ikke. hadde ingen risting eller noe prob med denne når den ble brukt.

kjørte kun i stykker kassa og satt derfor inn m5 kasse og da passet ikke den igjen.

Jeg var nesten 100%at denne var strøken..

beklager dette. lykke til med salg av båt.

Hvor ble bilen din solgt??

ble det no mer ut på byen i fr.stad da? bra med liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo ikke sikkert det er akslingen som er problemet nå da! Bilen er ikke solgt,står i garasjen i bergen,går jo an å bruke den men vitsen med litt sprek bil er jo borte når du ikke kan passere 80 :wink: Men jeg vurderer å selge den pga alt for liten plass til den store bilen :x

Ble bare den ene kvelden på byn i fredrikstad,men det var en trivlig by å gå ut det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,takk :D

Synd det blir så liten tid og plass til bil nå når en bor i by. Garasjen er så smal at jeg må neste klatre ut gjennom takluka hver gang jeg har parkert! Det er en av grunnene til at jeg lurer på å selge. Morroa med å ha bil forsvinner litt når du ikke har plass til å styre på litt. Åsså har jeg jo "postmann-pat" bilen min i tilleg så det blir som regel den som blir brukt når en skal å handle osv.. Trenger ikke tenke på parkeringsbulker eller felgkanter eller noen ting,bare tut og kjør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...