kjapp1 Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 har sett sånne faceliftlykter til e39 med bi xenon? noen som har erfaringer med disse eller? tenker på om en må koble mye selv eller det bare er plug and play:P og hvordan blir det med disse trafoene? trengs det 1 pr pære? eller 1 pr lykt? har xenon i nærlys fra før, men ville gjerne hatt det i fjernlysa også da disse ikke er all verden å skryte av Takker for svar:)
Steffan C Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Tror ikke det fins bi xenon facelift lykter til E39. Mener man kun får kjøpt facelift lykter med xenon i kjørelys. Så alt. da er å kjøpe et ettermonteringskitt til fjernlyset. Kjøp da et med 55W ballast og 4300K fargetemp. Det vil da gi et sykt godt lys, hadde det selv på min gamle Touring (E34). Mulig du må handle et slikt wire-fix for å unngå div. feilmeld. i dash . Kommer også til å sette xenon i fjernlyset på de nye Hella lyktene på E39'n. Da med samme spec som jeg nevner over her. Kommer nok til å handle av Gunnar, hvis han enda skaffer .
kjapp1 Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 syns det høres rart ut jeg også, men jeg har noen på handen:P venter enda på bilder av dem.. Men skal det være en sånn trafo per lykt? eller blir det 2 per lykt når det er bi-xenon?
todleif Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 syns det høres rart ut jeg også, men jeg har noen på handen:Pventer enda på bilder av dem.. Men skal det være en sånn trafo per lykt? eller blir det 2 per lykt når det er bi-xenon? Det er nok ein trafo pr pæra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå