ketil74 Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Har en 98 mod 520i touring,oppdaget at det kommer inn vann under airbag dekslet på passasjerside fram nesten helt ved skjøten til taktrekket. Er det noen som har vært borti lignende?
hauken Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 hvis du har takluke,kan de kanskje være tett drenering?
torlen Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Var det dreneringen? Jeg har akkurat samme problemet
ketil74 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 Til meg var det rett og slett pakningen rundt soltaket,skiftet den så ble det tett.
Tore Diesel Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Har en kompis med akkurat samme problemet, men han har ikke fått sjekka hva som er årsaken ennå.
ketil74 Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Nå har jeg vært ute å kjørt i masse nedbør og det kom fortsatt inn vann men jeg fant feilen.Dreneringsslangen som går fra soltaket lå i klem imellom en ledningsbunt som går mot soltaket og airbagposen som går ned stolpen ved frontruta.Utvidet plassen litt så var det i orden heldigvis.Verd å sjekke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå