Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja. satt i mine egne tanker og vips blinka det i grillen i bilen bak.

Kjørte i 90 i 50 sone... med andre ord ikke bra :P Hvor lang tid vil jeg være fotgjenger nå?

Fikk lov og kjøre hjem da..

Men en ting , det var sivil UP. og personene i bilen sa til meg jeg slapp og ta oppkjøring og teori på nytt fordi det var gått over 1 år? det er jo 2 års prøvetid? Her dreit di seg jo loddrett ut!

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

de hadde filma i 24 sekunder. og denna sletta det er 50 på er jo strøken og var ingen biler i nærheten. (untatt dene "RÅNE" bilen) som da var UP.

Skrevet
Jaja. satt i mine egne tanker og vips blinka det i grillen i bilen bak.

Kjørte i 90 i 50 sone... med andre ord ikke bra :P Hvor lang tid vil jeg være fotgjenger nå?

Fikk lov og kjøre hjem da..

Men en ting , det var sivil UP. og personene i bilen sa til meg jeg slapp og ta oppkjøring og teori på nytt fordi det var gått over 1 år? det er jo 2 års prøvetid? Her dreit di seg jo loddrett ut!

Er så mange temaer om detta fra før av så bare å søke litt rundt på forumet og google litt så finner du ut utrolig mye :)

Men, du får nok vite hvor lenge du blir uten lappen

Skrevet

Det er jeg ikke sikker på. Men et kjennetegn er jo det stærke blålyset i frontlyktene. En spesiell alla xenon lykt.... Alle sivilbiler jeg har sett har slike lykter..

Skrevet

90 i 50 sona betyr at du måtte hatt enda høyere fart på speedometeret + sikkerhetsmarginen snuten trekker unna. Så da gikk det "litt" fort ja..

Normalt er bare sånt ok midt på natta med en syk/døende person i bilen... Men nå finnes det jo MANGE latterlige 50 soner her i Norge, så jeg skal ikke dømme deg..

Skrevet

Hadde du snittmåling på 90?? Høres veldig mye ut.. Jeg blåste forbi en rekke med 6-7 trailere en gang - var oppe i 140 på speedometeret, etter jeg hadde lagt meg inn kom blålysa bak - ble snittmålt til 111 kmt på 44 sekunder..

Kjør aldri, og da mener jeg ALDRI over 70kmt i 50-sona.. Samme hvor bra veien er så er politiet veldig hissige på slike strekninger. Helst bør du kjøre i 50, men de fleste kjører vel litt fortere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...