zero Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Jaja. satt i mine egne tanker og vips blinka det i grillen i bilen bak. Kjørte i 90 i 50 sone... med andre ord ikke bra Hvor lang tid vil jeg være fotgjenger nå? Fikk lov og kjøre hjem da.. Men en ting , det var sivil UP. og personene i bilen sa til meg jeg slapp og ta oppkjøring og teori på nytt fordi det var gått over 1 år? det er jo 2 års prøvetid? Her dreit di seg jo loddrett ut!
NeonMuffler Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 veit ikke hva straffa blir men. det er 2års prøvetid ja.
zero Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 de hadde filma i 24 sekunder. og denna sletta det er 50 på er jo strøken og var ingen biler i nærheten. (untatt dene "RÅNE" bilen) som da var UP.
-AmunD- Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Jaja. satt i mine egne tanker og vips blinka det i grillen i bilen bak.Kjørte i 90 i 50 sone... med andre ord ikke bra Hvor lang tid vil jeg være fotgjenger nå? Fikk lov og kjøre hjem da.. Men en ting , det var sivil UP. og personene i bilen sa til meg jeg slapp og ta oppkjøring og teori på nytt fordi det var gått over 1 år? det er jo 2 års prøvetid? Her dreit di seg jo loddrett ut! Er så mange temaer om detta fra før av så bare å søke litt rundt på forumet og google litt så finner du ut utrolig mye Men, du får nok vite hvor lenge du blir uten lappen
zero Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 værre og kjøre for fort i en 50 sone en en 60 sone. Finner få tråder med 50 sone...
buskmann Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Her finner du tapsforskriften. 90 km/h i 50-sona vil altså si 9 måneder med busskjøring. Hva slags bil var det som stoppet deg, og har du regnr? Hvor i landet var dette?
zero Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Det er jeg ikke sikker på. Men et kjennetegn er jo det stærke blålyset i frontlyktene. En spesiell alla xenon lykt.... Alle sivilbiler jeg har sett har slike lykter..
Azeton Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Hehe, Og i 50 sona enda. Må roe litt ned gutt I 50 sona skal du helst ligge under fartsgrensa også.. Selvom jeg sjeldent gjør det selv..
oddis Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 90 i 50 sona betyr at du måtte hatt enda høyere fart på speedometeret + sikkerhetsmarginen snuten trekker unna. Så da gikk det "litt" fort ja.. Normalt er bare sånt ok midt på natta med en syk/døende person i bilen... Men nå finnes det jo MANGE latterlige 50 soner her i Norge, så jeg skal ikke dømme deg..
Gjest Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Hadde du snittmåling på 90?? Høres veldig mye ut.. Jeg blåste forbi en rekke med 6-7 trailere en gang - var oppe i 140 på speedometeret, etter jeg hadde lagt meg inn kom blålysa bak - ble snittmålt til 111 kmt på 44 sekunder.. Kjør aldri, og da mener jeg ALDRI over 70kmt i 50-sona.. Samme hvor bra veien er så er politiet veldig hissige på slike strekninger. Helst bør du kjøre i 50, men de fleste kjører vel litt fortere..
zero Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Ja det var en snittmåling... Men pokker er ikke mye og gjøre med det nå....
MatsBuer Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Var det i skien du mista lappen? tar jeg feil hvis jeg sier du mistet den på bølehøgda sletta?
Sandersen Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 de hadde jaggu mye kontroll ute i går! husker ikke åssen type bil sivilen hadde?
Peer Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Bøleveien suger pikk, 50 sone igjennom her er helt latterlig!
RobertN Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Var visstnok kontroll pa rafnes sletta i dag ogsa. Mye ute om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå