zero Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Så hvis jeg hadde nektet og skrive under hadde jeg hatt en sjangs for og slippe straff?
MatsBuer Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Den sorte audi'n har gjort flere førere lappløse her i grenland, den holdt på å gjøre onkelen min lappløs også. men han slapp unna grunnet manglene bevis. Den blå BMW sykkelen ble jeg tatt av da jeg kjørte moped, skiltene fikk jeg lov til å skru av selv Er vist en sivil SAAB som kjører rundt her, også så jeg den nye sivil bilen demmes her om dagen. En splitter ny sølvbrun passat stasjonsvogn. Så det er bare å holde fartsgrensen så er lappen i god behold
Sandersen Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 grøss ja, sett mye kontroll i det siste, dem har trappa mye opp. -hørt det skulle komme en haug av nye sivilbiler og.
Azeton Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Enda en god grunn for og ha 400-500hk på lager hvis man er litt "uheldig"
NiFtY Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 De må bruke opp budsjettet før nyttår. Hehe. får ikke mer penger av å ha mer igjen:P
Wendel Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Uff, faktisk redd for å ta bilen ut om dagen jeg pga all UP som sirkler rundt i Grenland/Telemark om dagen:(
BRIO Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Uff, faktisk redd for å ta bilen ut om dagen jeg pga all UP som sirkler rundt i Grenland/Telemark om dagen:( Er det ikke bare å holde fartsgrensene da
Wendel Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Uff, faktisk redd for å ta bilen ut om dagen jeg pga all UP som sirkler rundt i Grenland/Telemark om dagen:( Er det ikke bare å holde fartsgrensene da Joda, det har jeg ikke no stort problem med:) Men lyden avslører kanskje litt mer enn nødvendig:) Føler ikke for å ta en tur til BT
BRIO Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Holder det ikke med å stikke noen sure sokker i rørstussen bak
Wendel Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Trur nok ikke det hadde vært no suksess, desverre:)
Trotto Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Trotto, det er 3 uker. Ok - jeg burde vite dette, har vært gjennom mølla et par ganger. Prøver å fortrenge det, og ser ut til å delvis ha lykkes!
alekspp Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 da jeg ble tatt hadde di filmet meg i 6km, da fikk jeg gjenomsnittsfart på 169kmt.. + at jeg da hadde kjørt i 60-70kmt ca 1km før politiet nådde meg igjen.. hadde jeg vest at æ hadde dem bak meg hadde jeg stukken av å gjemt meg.. det var da i en 90sone.. også slakket jeg opp litt da jeg kom til 60sonen
zero Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Vet jeg ikke noe om, men du kan angre.. Vil det lønne seg og angre på at jeg skrev under?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå