Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den sorte audi'n har gjort flere førere lappløse her i grenland, den holdt på å gjøre onkelen min lappløs også. men han slapp unna grunnet manglene bevis.

Den blå BMW sykkelen ble jeg tatt av da jeg kjørte moped, skiltene fikk jeg lov til å skru av selv :)

Er vist en sivil SAAB som kjører rundt her, også så jeg den nye sivil bilen demmes her om dagen. En splitter ny sølvbrun passat stasjonsvogn.

Så det er bare å holde fartsgrensen så er lappen i god behold :wink:

Skrevet
Uff, faktisk redd for å ta bilen ut om dagen jeg pga all UP som sirkler rundt i Grenland/Telemark om dagen:(

Er det ikke bare å holde fartsgrensene da :?::P

Skrevet
Uff, faktisk redd for å ta bilen ut om dagen jeg pga all UP som sirkler rundt i Grenland/Telemark om dagen:(

Er det ikke bare å holde fartsgrensene da :?::P

Joda, det har jeg ikke no stort problem med:) Men lyden avslører kanskje litt mer enn nødvendig:) Føler ikke for å ta en tur til BT :)

Skrevet
Trotto, det er 3 uker.

Ok - jeg burde vite dette, har vært gjennom mølla et par ganger. Prøver å fortrenge det, og ser ut til å delvis ha lykkes!

Skrevet

da jeg ble tatt hadde di filmet meg i 6km, da fikk jeg gjenomsnittsfart på 169kmt.. + at jeg da hadde kjørt i 60-70kmt ca 1km før politiet nådde meg igjen.. hadde jeg vest at æ hadde dem bak meg hadde jeg stukken av å gjemt meg..

det var da i en 90sone.. også slakket jeg opp litt da jeg kom til 60sonen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...