Disaster Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Da ingen her på forumet hadde todelt baksete til sedan å bytte med legges nå dette ut til salgs. Setet ser ut som det kommer rett fra fabrikk Ikke en ripe eller skramme noen steder Bildene taler for seg selv Om du er interessert så er startbudet på kr 2500,- dette er samme prisen som koed tar på tilsvarende i B kvalitet, dette er som sagt A kvalitet
Disaster Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Hmmm... Hvorfor svarer alle potensielle kjøpere bare på PM? da blir jo budrunde skjult og jeg må bare påstå at bud er nå på ???? Greiere å vise interessen rett i salgstråden på den måten vet alle hva nåværende bud ligger på og jeg slipper å opplyse om dette hver gang
torsknu Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Er 2.500 minstepris? baksetet ser jo bra ut, byr 2.700,- + frakt til Tromsø. Kan dette la seg ordne
Disaster Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Går fint å sende til Tromsø. bud er notert
Riefarn Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 henter det for 2800 i morgen om du er hjemme...
Disaster Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Er hjemme jeg men tror sikkert noen byr høyere, la ut annonsen i kveld. Ikke for å skryte men setet jeg selger ser ikke brukt ut i det hele tatt. Tror ikke eventuelt kjøper blir skuffet
torsknu Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Bud 2.900,- + ftakt, smi mens hjernet er varmt
Disaster Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Den som har høyeste bud innen søndag kveld kl 22:00 har vunnet budrunden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå