Rayman Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... cbaI4JWx24 1970&WT.svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 flott flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Flott m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Nydelig ja. Blir nok kvitt denne fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Fin bil men, markede har tatt pause Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 nydlig bil.så på den i går eg på nette.utrolig fine farge men det stemmer nok at markede er fryktlig treigt for tiden har vel mange orser årstid-renter osv snodig at den ikkje har ///M ratt da her ikkje det stander i m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Det er vel et m3 ratt.. Dog det minst pene rattet.. Pen bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Har samme rattet i min M3 er ikke det qleste men jeg får svingt med mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 trude d bilen så et ratte var standar turing ratt eg... men samme det.bilen så veldig fine ut.enset eg ser er at gir kula er slitt,og fest låsen til belte så lit dorlig ut på høgre side håper den blir kjøpt av en som tar var på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_v Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Fin bil. Men hvorfor skal du selge så fort? kjøpte ikke du denne i sommer da? Hilsen en mulig kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Takk Takk for fine tilbakemeldinger Cato_V: Nei, den må ikke selges er kjempefornøyd me den jeg, men har lyst til å fortsette på turbomotoren min så jeg har noe å gjer på i høst/vinter/vår Og da må jeg frigjere litt kapital Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Nydelig bil;) Lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg