Rayman Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... cbaI4JWx24 1970&WT.svl=Bilde
Martins Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 nydlig bil.så på den i går eg på nette.utrolig fine farge men det stemmer nok at markede er fryktlig treigt for tiden har vel mange orser årstid-renter osv snodig at den ikkje har ///M ratt da her ikkje det stander i m3?
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Det er vel et m3 ratt.. Dog det minst pene rattet.. Pen bil da!
Z1 Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Har samme rattet i min M3 er ikke det qleste men jeg får svingt med mitt.
Martins Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 trude d bilen så et ratte var standar turing ratt eg... men samme det.bilen så veldig fine ut.enset eg ser er at gir kula er slitt,og fest låsen til belte så lit dorlig ut på høgre side håper den blir kjøpt av en som tar var på den
cato_v Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Fin bil. Men hvorfor skal du selge så fort? kjøpte ikke du denne i sommer da? Hilsen en mulig kjøper
Rayman Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Takk Takk for fine tilbakemeldinger Cato_V: Nei, den må ikke selges er kjempefornøyd me den jeg, men har lyst til å fortsette på turbomotoren min så jeg har noe å gjer på i høst/vinter/vår Og da må jeg frigjere litt kapital
Anbefalte innlegg