conan Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 De virker ikke lengre, hvor pokker sitter releet og sikringen til den. hiver bilen snart.
conan Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 joa, men er jo så inni helvetes mage sikringer og releer der, og alt står på tysk. pokkers nazibrakke.
jansson Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 det begyner på Ze elelr noe mener det er sikring 7 hvertfall og 2 til mere kan jeg ikke hjelpe deg idag ..gidder ikke gå ut i det pokkers regnet
jansson Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Zentralverrieglung heter den har du det kartet? over sikringene
conan Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 hehe, regner det der oxo nå er det gudskelov litt opphold her, men er jo bekmørkt ute så who cares..
jansson Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 heheh ja det er et styr..men nå vet du hvertfall hva den heter http://www.heinzelnisse.info/no/dict Link til Norsk-Tysk...bare og skrive inn det du skal ha på norsk og trykke søk :D
conan Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Dæven, takk for den linken der den skal jaggu meg få oversette i vilden sky for meg her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå