Friksen Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Jaja da ser det ut som drømmebilen bør selges da jeg ikke har råd til å ha den og hus alene.. Innbytte er sikkert intresangt for x`en... men ikke en senket bil helst.. Trenger ikke vere bmw heller.. Finnkode 15017375 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Så synd at du må selge da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 bumpi bump.. Nye frontlykter er montert(bi Xenon m/extra fjærnlys) Nye grøftelys har jeg liggende..skal byttes snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15017375 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Det stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 rette bilen til meg. kunna godt kjøpt den ,men da må jeg få solgt m5 min først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 det er bra:) stresser ikke jeg..er tregt marked Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg