Gå til innhold

1975 E12 520 M10 automat selges

HansV
 Share

Anbefalte innlegg

Skal må dessverre selge E12'en på grunn av tidsmangel. Den har gått 190.000, er Eu godkjent og har vært i daglig bruk frem til nå. Begynner å få noe rust og trenger litt motorservice.

Dette er en skjelden modell det neppe finnes mange flere av i Norge. Håper noe andre kan ta vare på den i noen år til.

Prisen er 6000,- og da er det med 6x9" høyttalere og 2 stk. 12" basser med forsterker. Har også masse gamle deler som følger med.

SOLGT!

5rqavyq5sp98h8d7271c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som er interessert? Legger ut bilen på AutoDB om ett par dager.

Vil jo helst selge den til en entusiast som kan ta vare på den, derfor har jeg lagt den ut på BMW forumene først.

Jeg har sendt deg en mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste EU er august 2009.

Det er gjennomrusting i venstre hjulbue bak, samt ett par punkter på forskjermene og dørene. I tillegg er det noe overflaterust rundt nederst på bilen og noe på frontstykket som har vært byttet en gang.

Under er det veldig lite rust p.g.a. god rustbehandling, og støtdempertårenene er helt fine.

Jeg tror dette karrosseriet er et godt utgangspunkt for noen som ønsker å restaurere en E12.

Motoren må nok enten overhales eller byttes. Den gir ulyder ved belastning når den blir varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har du fler bilder av den? F.eks av rusta og diverse. Er ett lite stykke oppover til Trondheim, men skal oppover å hente en rallycross bil hos BMSport, så kunne tatt med denne i samme slengen evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...