Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Effektiv og frisk kjøring av han med den 330D`n ja.

Hadde bare folk hatt vett her i landet til å vike på den måten der,så skulle jeg vært glad.

Og la han fortsette? Nei jeg hadde også gjort mitt for å stoppe galskapen før han dreper noen. En bråbrems når han ligger klistret i hekken hadde vært effektivt.

Ligger det en bil helt oppi hekken forventer jeg at den skal kjøre forbi rimelig fort. Når en bil kommer såpass fort bakfra kan du heller ikke forutse hva som har skjedd, eller kommer til å skje.

Risikere whiplash,store matrielle skader på bil og brann ved hard nedbremsing for en slik tulling er ikke aktuelt.

Her er det jo snakk om når du er selv midt i en forbikjøring, og en tulling kommer i 400kmt bak deg. Hva gjør du da? han kommer jo klistret opp i hekken din. hvem kjører farlig, du eller han?

Hvis noen kommer fort etter deg i en forbikjøring betyr det at de kjører fortere enn deg, og vil enda fortere og lengre forbi enn deg. Da gjør jeg meg ferdig med forbikjøringa og banner i etterkant. For ja, det er idioti. Men er det ikke idioti å skape en ulykke med hundrevis av påfølgende faremomenter?

Hva tror du skjer om dere krasjer i motsatt felt/venstre fil mens trafikken går på sidene? Hallo.!!

Og være sint og være IDIOT er to ting. Ikke at du er idiot, men du skjønner hva jeg mener. Man tar skiltnr og ringer snuten da. For så fort du nevner trafikk til snuten så kan du banne på at dem kommer :)

Som sagt i forrige inlegg, jeg klarer da å beherke meg :wink:

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg aner ikke hva du mener du ikke har sagt jeg.. for meg er dette temmelig klar tale:

Nei jeg hadde også gjort mitt for å stoppe galskapen før han dreper noen. En bråbrems når han ligger klistret i hekken hadde vært effektivt.

Du sier du hadde gjort ditt til for å stoppe han og foreslår en måte å effektivt gjøre det på.

Er det noe jeg ikke har fått med meg.. #-o

Skrevet
Jeg aner ikke hva du mener du ikke har sagt jeg.. for meg er dette temmelig klar tale:
Nei jeg hadde også gjort mitt for å stoppe galskapen før han dreper noen. En bråbrems når han ligger klistret i hekken hadde vært effektivt.

Du sier du hadde gjort ditt til for å stoppe han og foreslår en måte å effektivt gjøre det på.

Er det noe jeg ikke har fått med meg.. #-o

absolutt, det var for å fåkke opp stemningen. Selv om det noen ganger er fristende å gjøre det setter jeg ikke min egen helse i fare. Trodde kanskje dere skjønte det. Burde vel kanskje tatt med en :twisted: eller noe....

denne passet forøvrig bra til 336mki's spydige kommentar:

Chuck Norris is currently suing NBC, claiming Law and Order are trademarked names for his left and right legs.

Skrevet
absolutt, det var for å fåkke opp stemningen.

Og hvordan kan noen av oss vite det? Hvis du er ute etter å provosere svarer du tullete, og tar tydligvis ting veldig personlig, som du faktisk har lagt provokasjon til selv.

Selv om det noen ganger er fristende å gjøre det setter jeg ikke min egen helse i fare. Trodde kanskje dere skjønte det.

Jeg kjenner ikke deg, så jeg må jo ta det som sies alvorlig når ingenting annet er inisuert (smileyer hjelper ja).

Du kjenner heller ikke meg nok til å bedømme hvis jeg f.eks hadde sagt at jeg er erfaren getawaysjåfør i et utall pengetransportran og at det var en ok ting å gjøre, samt at jeg kom til å gjøre igjen, uten å sette noen smiley eller tegnalternativ til at jeg kødda på slutten av setningen. For alt du vet kan jeg være nettopp det.

Jeg bruker å ta folk seriøst, hvis jeg ikke kjenner dem, og vet hva man egentlig mener (og da skal man gjerne kjenne folk ganske godt).

Skrevet

ute etter å provosere? eneste jeg ville provosert var vel de som faktisk kjører idiot på motorvei. så da kan det egentlig bare være, for som sagt, de har jeg ingenting til overs for.

Jeg har ikke tatt noe av det dere har skrevet personlig, hva du enn skulle mene med det.

getawaysjåfør i et utall pengetransportran og at det var en ok ting å gjøre

satt litt på spissen det da, men jeg hadde ikke tatt deg særlig alvorlig.

Vi har nok en litt anerledes oppfatning av ironi. Jeg inrømmer bruken av smileys, tror hele diskujonen hadde vært ungått da.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...