thomas_ja Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Heisann! mye skal du ha for bare bakstillinga? Passer vanlig e30 diff på denne, isåfall mye skal du ha for bakstilling uten diff?
Kristov Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Heisann!mye skal du ha for bare bakstillinga? Passer vanlig e30 diff på denne, isåfall mye skal du ha for bakstilling uten diff? Mvh Thomas Selges kun komplett da resterende deler ikke har noe verdi ellers. Dette er saker for de som vil ha gromt 5-bolt understell på sin høyeffekt E30. Evt. en Compact med mye power. Angående E30 diff så passer denne IKKE da denne bakstillingen har feitere drivknuter både ytre og indre.
E30 Turbo Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Hvor mye hk kan man forvente seg at dette holder til? Ca..
NeonMuffler Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 desverre så har jeg komplett forstilling med 5bolts til e30, så trenger kun bak. si ifra hvis du selger kun bak da, kan betale endel for det!
NeonMuffler Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 kan gi deg 8k for bakstillinga, og jeg henter! ring meg på 99552710 så kommer jeg og henter det
Kristov Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Hvor mye hk kan man forvente seg at dette holder til? Ca.. Bilen det stod på hadde 600+hk. Da kjørte han i tillegg med dragslicks på preppa bane. Men alt kan jo ødelegges... Fikser du skiver og calipere foran har du gromme bremser også. 315x28 foran og 312x20 bak - ventilerte på begge akser. Dette er også deler som vil hjelpe ved en eventuell godkjenning.
Kristov Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 kan gi deg 8k for bakstillinga, og jeg henter!ring meg på 99552710 så kommer jeg og henter det Tror jeg står over da jeg allerede har fått et tilbud på bare bakstillinga som er langt over ditt bud.
thorbis Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 du veit du hvem som har laga de senkeklossene på traversen foran? så skikkelig bra ut. trenger sånne på e30n min med s38 serru. mvh Thorbjørn R
336mik Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 En gratis bump. Og du burde skamme deg som selger sånne deler når jeg ikke har råd til det.
Kristov Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 du veit du hvem som har laga de senkeklossene på traversen foran? så skikkelig bra ut. trenger sånne på e30n min med s38 serru.mvh Thorbjørn R Jeg kjøpte de herfra: http://300mm.de/achse25/achse25.htm
Kristov Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 En gratis bump.Og du burde skamme deg som selger sånne deler når jeg ikke har råd til det. Jeg har ingen hast - det blir liggende til jeg får en fornuftig pris for det. Tok et raskt overslag hos nettbutikken til GS og da kom jeg fram til ca. 90 000 kr i nypris for disse delene...
thorbis Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 takker da ordner det seg. lykke til med salget btw. mvh Thorbjørn R
Kristov Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Da er bakstillinga holdt av! Noen som kan tenke seg forstillingen? Den passer jo bolton på alt av E36 også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå